unisport personal trainer kuntosaliharjoittelu

Stelios Katsaras

Personal Trainer (PT-taso 2)
UniSportin Personal Trainer Stelios Katsaras

Koulutus

  • Trainer4You Personal Trainer
  • Kuntosalivalmentaja
  • Hyvinvointivalmentaja
  • Muotoilija (tuoteviestintä ja -visualisointi)
  • Precision Nutrition Level 1 Certified

Liikuntatausta ja työkokemus

Olen ollut vuodesta 2012 lähtien täysiaikainen Personal Trainer ja yrittäjä. Kouluttauduin alunperin muotoilijaksi, mutta huomasin jo opiskeluvuosina, että halusin käyttää kaiken vapaa-aikani treeniin sekä hyvinvoinnista oppimiseen. Vuosien jälkeen Personal Trainerina voin sanoa, että valmennuskessa tunnen todella löytäneeni oman intohimoni! Olen aina liikkunut hyvin monipuolisesti hiihdosta kehonpainoharjoitteluun. Lihaskuntoharjoittelu on pysynyt vuosien varrella aina mukana. Olen harrastanut myös erilaisia lajeja kuten kendoa, miekkailua ja parkouria.

Vahvuudet

Vahvuuksiani ovat suorituskykyä parantavan voimaharjoittelun tekniikat ja ohjelmointi sekä vapailla painoilla että kehonpainotreenillä. Minulta saa avun myös liikkuvuuden parantamiseen, palautumiskyvyn lisäämiseen ja hyvinvoinnin edistämiseen elämäntapamuutoksilla. Olen kokenut ylikunnon ja siksi kiinnitänkin valmennuksessani erityisen tarkkaa huomiota oman kehon kuunteluun, unen laatuun, ruoansulatukseen sekä stressinhallintaan.

Valmennukseni sopii ihan tavalliselle kuntoilijalle, joka haluaa parantaa kuntoaan ja liikkua turvallisesti, koska painotan treenissä suorituskykyä, ryhtiä ja kivutonta arkea. Asiakkaani ovat kertoneet, että minulla on läsnäoleva, selkeä ja kärsivällinen valmennustyyli.

"Ohjaus oli asiantuntevaa ja ohjaustyyli sopivan rauhallinen ja todella kannustava. Tuli luottavainen olo palvelun laadusta. Oli helppo ottaa yhteyttä. Tulokset paranivat, jaksan nostaa enemmän painoja. Myös kunto tuntui kohenevan. Kyykkytekniikka kehittyi. Lisäksi pitkään jatkuneet selkä- ja polvikivut lähtivät, vaikka niihin en pyytänyt apua. Treeni monipuolistui ja uutta motivaatiota ja sali-intoa löytyi. Valmennus ylitti odotukset, en osaa sanoa, mikä olisi voinut mennä paremmin", kertoo Saara (25 v.)

"I was fully satisfied with Stelios’ coaching. Stelios is very responsible to check a trainee’s progress in work-out. Also, he is very good at communicating, so I really felt comfortable to ask any questions about gym exercises and to share my wishes on muscle building. No doubt about his knowledge and competency as a trainer.  First of all, thanks for the training sessions, I learned how to  exercise with correct posture and how to increase weight to effectively build muscle. Compared to the very beginning, after three months of training, the weight I can put on increased a lot.", sanoo puolestaan Chanyoung (28 v.)

Oma harjoitteluni

Oma treenini koostuu pääasiassa voimaharjoittelusta, jolla kehitän suorituskykyäni boulderoinnissa, parkourissa sekä miekkailussa. Se on yhdistelmä kehonpainoharjoittelua ja painoharjoittelua, joissa on mukana paljon erilaisia puristusvoima- ja loikkaharjoituksia. Teen päivittäin kehonhuoltoa ja liikkuvuusharjoituksia, koska haluan pitää huolta ryhdistäni ja huomaan harjoitusten pitävän minut kivuttomana. Harrastan nykyisin parkouria 1-3 kertaa viikossa ja käyn edelleen satunnaisesti boulderoimassa.

Ohjauskielet

suomi, englanti

Jaa sosiaalisessa mediassa