Working for UniSport? We are looking for customer advisers!

16/9/2020 - 15:23
kaksi asiakasta ja palveluneuvoja keskustelevat palvelutiskillä UniSport Kluvissa
We are looking for new customer advisers for our active UniSport team!

Työskentelet UniSportin liikuntakeskuksen asiakaspalvelussa vastaten muun muassa tuotteiden ja palveluiden myynnistä, paikkavarauksista ja asiakkaiden opastuksesta. Tehtäväsi on muun muassa tarjota luotettavaa, asiantuntevaa ja ystävällistä asiakaspalvelua, huolehtia työvuorosi aikana liikuntatilojen viihtyisyydestä ja turvallisuudesta.

Tehtävä edellyttää kokemusta asiakaspalvelu- ja/tai myyntityöstä sekä kassan käytöstä. Olet sosiaalinen ja oma-aloitteinen, etkä stressaannu hektisissä tilanteissa. Odotamme sinulta lisäksi liikuntamyönteistä asennetta, pelisilmää ja joustavuutta työvuoroissa. Tarvitset työssäsi suomen ja englannin kielen taitoja.

Etsimme sekä osa-aikaisia (14 h viikossa) ja tuntityösopimuksella työskenteleviä asiakasneuvojia. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Työsuhde on määräaikainen ja päättyy 31.5.2021. Työsuhteen jatkuminen tämän jälkeen saattaa myös olla mahdollista.

Kiinnostuitko?

Hae paikkaa rekrytointijärjestelmämme kautta Hae paikkaa -linkistä ja liitä siihen vapaamuotoinen hakemus ja CV pdf-muodossa. Paikat täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä.

Mikä on UniSport?

UniSport on Helsingin yliopiston, Aalto-yliopiston ja Hankenin yhteinen liikunta- ja hyvinvointiorganisaatio, jonka palveluita käyttävät niin yliopistolaiset ja kaupunkilaiset kuin seurat ja yritykset. Keskuksemme sijaitsevat Helsingin keskustassa, Kumpulassa, Meilahdessa, Otaniemessä, Töölössä ja Viikissä. Palveluitamme käyttää vuosittain noin 27 000 asiakasta, käyntikertoja on yli miljoona vuodessa. Kattavaan palveluvalikoimaamme kuuluu kuntosali- ja ryhmäliikuntapalvelut, palloiluvuorot, personal training ja hieronta - vain joitakin mainitaksemme. Olemme enemmän kuin liikuntakeskus, haluamme tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaista hyvinvointia. Meitä iloisia ja rohkeita, vastuullisia ja yhteisöllisiä unisportilaisia on jo yli kaksisataa.

Lisätietoja tehtävästä