Want to work with us? We are seeking customer advisors

2/7/2019 - 13:13
UniSport customer advisor and two customers at Kluuvi customer service
We're hiring customer advisors! As an UniSport customer advisor your mission is to provide a reliable and customer-oriented service, as well as to ensure the comfort and safety of our sports facilities.

Etsimme aktiiviseen joukkoomme uusia asiakasneuvojia osa-aikaisilla sopimuksilla (14 h ja 20 h) sekä tuntityösopimuksilla.

Asiakasneuvojana työskentelet UniSportin liikuntakeskuksen asiakaspalvelussa vastaten työvuorossasi muun muassa palveluiden myynnistä, paikkavarauksista ja asiakkaiden opastuksesta. Tehtävänäsi on tarjota luotettavaa ja asiakaslähtöistä palvelua, sekä huolehtia liikuntatilojen viihtyisyydestä ja turvallisuudesta.

Edellytämme sinulta kokemusta asiakaspalvelu- ja/tai myyntityöstä sekä kassan käytöstä. Luonteeltasi olet sosiaalinen ja oma-aloitteinen, etkä stressaannu hektisissä tilanteissa. Puhut ja kirjoitat suomea sekä englantia sujuvasti ja olet tottunut tietokoneen käyttäjä. Odotamme sinulta lisäksi liikuntamyönteistä asennetta, pelisilmää ja joustavuutta työvuoroissa.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja työtehtävistä antaa

• 2.-12.7. asiakaspalveluvastaava Nelli Roine, puh. 050 448 2489 ja
  • 16.-19.7. asiakaspalvelusuunnittelija Hanna Sarén, 050 448 2485

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV sähköpostilla hanna.saren@helsinki.fi.

Hakuaika 2.7.-19.7.

Haastattelut pidetään 28.7.-9.8.